Klantenservice

Graag helpen wij u aan een passend antwoord op uw vragen.

 

Top tien van meest gestelde vragen (faq's)

  1. Hoe kan ik mij registreren als klant?
  2. Leveren jullie de producten bij ons af?
  3. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
  4. Kan ik een bestelling retourneren?
  5. Hoe kan ik betalen?
  6. Hoe kan ik jullie contacteren?
  7. Hoe plaats ik een bestelling met een couponcode?
  8. Gelden op de website dezelfde prijzen als in de winkel?
  9. Wat zijn de openingsuren?
  10. Mijn product is defect bij ontvangst. Wat nu?

 

 

Hoe kan ik mij registreren als klant?

Registreren kan door in de rechterbovenhoek van de site op ‘Registreer’ te klikken en het registratieformulier in te vullen dat vervolgens zal verschijnen. Dit neemt slechts enkele ogenblikken van uw tijd in beslag. U kan bij registratie alle adres- en facturatiegegevens invullen, zodat het afrekenen van uw bestelling(en) snel en gebruiksvriendelijk zal verlopen. De opgevraagde gegevens worden door ons in geen geval met derden gedeeld.

Leveren jullie de producten bij ons af?

  • U kan de goederen afhalen bij ons in de winkel.
  • Verzenkosten worden automatisch berekend aan de hand van uw woonplaats of het  totale gewicht van de zending.
    Gratis bezorging voor regio 8000-8200 / 8310-8490 / 8600-8691
    Indien het afleveradres in een van deze gemeentes ligt, inclusief deelgemeentes, dan wordt er gratis geleverd. Hiervoor wordt je via e-mail gecontacteerd, zodat een vlotte levering gegarandeerd is.
  • Verzendkosten bedragen voor België en Nederland: 15,00 € en zal gebeuren door  DPD
  • Franco levering vanaf 500,00 €

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Florizoone reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Kan ik een bestelling retourneren?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 kalenderdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel 4.1 van onze algemene voorwaarden.
 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Florizoone zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
 
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Florizoone kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, fax of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Florizoone heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.
 
Retouradres:
Florizoone BVBA
Nieuwpoortsesteenweg 661
8400 Oostende

Hoe kan ik betalen?

  • U kan voorafbetaling met bankoverschrijving: hierbij zal de levering worden uitgevoerd na ontvangst van uw betaling. Er wordt eerst gecontroleerd of alle bestelde goederen op voorraad zijn en vervolgens wordt via mail een proforma factuur verstuurd met het te betalen bedrag. Ons rekeningnummer: BE17 2800-5431-8421 , Bic: GEBABEBB
  • Via factuur: enkel in geval van voorafgaand akkoord door ons

Hoe kan ik jullie contacteren?

Vragen in verband met producten aangeboden op deze site

Je kan een e-mail sturen naar info@florizoonehoreca.be of je stelt je vraag via het contactformulier. Bij dringende vragen over een voorraadsituatie of een bestelstatus kan je ook terecht op het nummer 059/70.42.89. Florizoone streeft ernaar om u zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Hoe plaats ik een bestelling met een couponcode?

U vult de couponcode in bij de Winkelwagen of op de Kassa bij couponkorting.

Gelden op de website dezelfde prijzen als in de winkel?

Ja, in de winkel en op de website gelden dezelfde prijzen.

Wat zijn de openingsuren?

Onze winkel is vrij van ingang, en elke dag open van 8.30u tot 12.30u en van 13.30u tot 18.00u, zaterdag van 9.00u tot 12.00u., zon en feestdagen zijn we gesloten.

Mijn product is defect bij ontvangst. Wat nu?

Indien je product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken we je binnen een termijn van 7 dagen contact op te nemen.